1274.jpg

Budou hrát Ježci za rok v růžových dresech

Jak si již většina hokejbalové veřejnosti všimla, tak Ježci mají nové dresy, které nezdobí horda reklam, ale naopak tradiční barvy, znak a pouhá tři loga InfoDnes.cz; Bateryshop.cz a Yokosoft company. Dresy tak působí velice čistě a rozhodně se musí líbit.

Přinášíme Vám rozhovor s jednatelem firmy M + MP spol. s  r. o., která vlastní divizi www.InfoDnes.cz, a zároveň hráčem A-týmu Josefem Míškem.

 

InfoDnes.cz stojí za zrodem nové sady dresů, které má A i B-tým nově k dispozici, můžeš nám, coby jednatel, přiblížit, čím se zabýváte?

Portál InfoDnes.cz zastřešuje 32 regionálních portálů, které společně pokrývají celou ČR. Tyto portály jsou dost všestranné. Zaměřeny jsou především na komplexní internetovou propagaci - od propagace firem a živnostníků,  až po zviditelnění nejrůznějších kulturních akcí.  Dále zde naleznete také jednu z největších nabídek prací v ČR i v zahraničí, reality, inzerce, tipy na výlety a v neposlední řadě také regionální zpravodajství, které zahrnuje novinky z regionu, informace o počasí a mnoho dalšího. Novinkou tohoto roku je navázaná spolupráce s portály www.invia.cz a www.pepa.cz, což návštěvníkům našich portálu umožňuje snadné zakoupení dovolené, víkendového pobytu či zážitků za výhodné ceny.

 

Pokud je Vaším záměrem hlavně zviditelnění firem, pak musí mít i Vaše společnost radost, jak vstoupily do sezóny všechny týmy od mužů a žen až po tu nejmenší kategorii mikropřípravek - všichni jsou vidět.

Dosavadní úspěchy mě moc těší a doufám, že si všechny ježčí kategorie své tempo udrží i nadále. Potřebné předpoklady a vůle tomuto klubu určitě nechybí.

 

Předpokládám, že nejde o jednorázovou záležitost, a že by partnerství Ježci a InfoDnes.cz mělo fungovat i do budoucnosti. Je tomu tak a jsou případně nějaké konkrétní plány?

Prvním krokem z mé strany byla aplikace reklamy na mantinely v aréně Ježkárna, což proběhlo již před rokem. Pro letošní rok jsem se rozhodl i pro investici do nových dresů. Uvidíme, jaké další možnosti postupem času vymyslím. Každopádně to nechávám otevřené a někdy v budoucnu zase rád pomůžu.

 

Jsi zároveň hráčem A-týmu, který doprovází zatím velice dobré výsledky a všichni si pochvalují hlavně skvělou partu, jaké jsou tedy ambice pro letošní rok?

Naší partou jsme v regionu velice známí tím, že v jakékoliv situaci dokážeme jeden druhému pomoci, a to jak na hřišti, tak v osobním životě. Já sám bych na žádného z kluků nedal dopustit. Co se týká ambicí, naše cíle neznají meze. Chtěli bychom vyhrát  2.NHbL bez jediné prohry a dokázat sami sobě, že jediný, kdo nás může porazit, jsme my sami. Doposud jsme ještě nepředvedli opravdový koncert, který umíme předvést na tréninku pod tvrdým velením bratrů Mencových, ale jakmile se všechny taktiky, co trénujeme, projeví alespoň na 80% i v zápase, tak se spousta soupeřů bude divit. Máme mladý a běhavý tým, který toho má ještě hodně před sebou.


Jak jsi se vůbec k hokejbalu a k Ježkům dostal?

Do svých osmnácti let jsem hrál hokej a ke sportům podobným hokejbalu jsem měl vždy blízko. Abych řekl pravdu, k Ježkům mě přivedl můj dlouholetý kamarád a kapitán Ježků, Radek Böhm. Jelikož jsem byl dost časově vytížený a po skončení s hokejem jsem trávil většinu času na firmě, stálo to Radka dost přemlouvání, ale nakonec mě dostal na první trénink a už z toho nešlo vycouvat. :) Radek to v současné době považuje za svůj nejlepší hokejbalový tah. :)

A poslední otázka - u dresů jste použili tradiční barvy Ježků...nemusíme se tedy bát, že by za rok hráli Ježci třeba v růžové?

Pokud bych měl mluvit sám za sebe, tak já jsem  v tomhle směru dost konzervativní a k razantní změně ježčích dresů bych přistupoval spíše skepticky. V případě třeba i malého neúspěchu týmu v růžových dresech bych vinu připisoval právě porušení tradičních barev. :) Pokud se ale nepletu, tak stanovy SK jsou klubové barvy: modrá, bílá, černá.

 

Děkujeme za rozhovor...jsme již zvědaví, jak vypadá venkovní sada dresů!